نگاهی به پردرآمدترین بازیکنان جهان فوتبال

این بازیکنان بیشتر از بقیه پول پارو می کنند

افزایش بی سابقه قیمت بازیکنان اروپایی؛

قیمت های "زیدانی" و "رونالدویی" ستاره های اروپا

قیمت بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی بالاتر رفته ، این را می توان از قیمت های تعجب آوری که باشگاه ها بر روی بازیکنان خود می گذارند فهمید.
کد خبر: ۵۶۷۷۹۱
قیمت های "زیدانی" و "رونالدویی" ستاره های اروپا


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛  در پایان این فصل از لیگ های مختلف اروپایی شمار بازیکنانی که از سوی باشگاه هایشان بیش از 50 میلیون پوند قیمت گذاری شده اند افزایش یافته ، این در حالی است که برخی این بازیکنان هر چند در لیگ های اروپایی درخشیده اند اما هنوز در حد فوق ستاره هایی همچون زیدان، فیگو ، مسی و رونالدو نیستند که در زمره گران ترین بازیکنان فوتبال دنیا قرار بگیرند. برخی از این بازیکنان هم اکنون به اندازه ستاره های بازنشسته و غیر بازنشسته ای همچون زیدان و رونالدو و مسی قیمت دارند. در ادامه نگاهی به برخی از ستاره های روز فوتبال اروپا و قیمت آنها خواهیم داشت:

لوییس سوارز (50 میلیون پوند) : سوارز اروگوئه ای بیشتر به دلیل جنجال هایش شناخته می شود. او که این فصل دست مدافع چلسی را در زمین مسابقه گاز گرفت چند فصل پیش نیز به یک بازیکن سیاه پوست توهین نژادپرستانه کرده بود. لیورپول این مهاجم خود را با قیمت عجیب و غریب 50 میلیون پوند می فروشد، قیمتی که برای سوارز خیلی زیاد  است، حتی اگر او نفر دوم بهترین گلزنان لیگ جزیره شده باشد.

رادامل فالکائو( 50 میلیون پوند): هیچ کس فکرش را نمی کرد که این مهاجم کلمبیایی با چنین قیمتی به موناکو برود اما این اتفاق افتاد و او تا امروز رکورد نقل و انتقالات را به نام خود کرده است و به نظر نمی آید کسی بتواند رکورد او را در این فصل جابه جا کند. بستن چنین قراردادی آن هم با بازیکنی که هنوز  خود را به طور کامل به فوتبال دنیا معرفی نکرده خیلی عجیب است. او در فصل اخیر لالیگا در جایگاه سوم برترین گلزنان قرار گرفت.

روبین لواندوفسکی ( 55 میلیون پوند) : این لهستانی 23 ساله همیشه ستاره ای بزرگ برای دورتموند بوده اما افزایش ناگهانی قیمت او به چهار گلی برمی گردد که در نیمه نهایی لیگ اروپا به رئال زد. لواندوفسکی در این فصل بسیار خوب بود اما 55 میلیون پوند هم برای او خیلی زیاد است. منچستر یونایتد و چلسی مهم ترین مشتریان او هستند.

نیمار(60 میلیون پوند): معمولا بازیکنان آمریکای لاتین پس از درخشش در فوتبال اروپا قیمت بالایی پیدا می کنند اما نیمار از معدود بازیکنانی است که با یک قیمت گزاف و در حالی که هنوز در فوتبال اروپا شناخته نشده است با 60 میلیون پوند از سانتوس برزیل به بارسلونا می آید. برای این بازیکن 22 ساله هم 60 میلیون پوند خیلی زیاد بود.

ادینسون کاوانی( 63 میلیون پوند): رقم این بازیکن که دیگر خیلی عجیب است. او آقای گل سری آ ایتالیا شد اما هرگز از لحاظ تکنیک به پای بازیکنانی نظیر رونالدو و مسی نمی رسد. او اکنون تقریبا همتراز مسی قیمت دارد که اصلا پذیرفتنی نیست. اما بالاخره این قیمتی است که ناپولی بر روی او گذاشته است. آخرین اخبار حاکی از این است که رئال با کمی تخفیف این قیمت پیشنهادی ناپولی را پذیرفته است.

گرث بیل( 100 میلیون پوند) : این روزها شایعات حضور بهترین بازیکن فصل لیگ برتر در رئال مادرید روز به روز بیشتر به واقعیت نزدیک می شود. این مهاجم ولزی هنوز در ابتدای راه است و آنچنان که باید حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده اما در همین ابتدای راه تاتنهام رقم غیر منطقی 100 میلیون پوند را روی او گذاشته است و این یعنی اینکه او از رونالدو هم بیشتر می ارزد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها